נסיעה טובה • עם איזה מסלול סלולרי הכי משתלם לטוס לחו"ל // מיוחד

    ארי וידר No Comments on נסיעה טובה • עם איזה מסלול סלולרי הכי משתלם לטוס לחו"ל // מיוחד
    21:45
    08.05.24
    נתי קאליש No Comments on עדות אישית: "הרב משה הלל אמר בביטחון: תעלו למירון בשמחה רבה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הקיץ בפתח ומאות אלפי ישראלים צפויים לטוס לחו"ל ובהם רבבות חרדים שינצלו את ימי הקיץ לחופשות וביקורים במדינות רבות.

    מאז הפך המכשיר הסלולרי למוצר בסיסי הרי שגם המחירים בשיחות מחו"ל לישראל ידעו מהפכות. למרות זאת, במקרים רבים אינם מודעים הנוסעים לפערים בין החברות השונות. כפי שדיווחנו על סיפורו של הנוסע שגילה כי נדרש לשלם 16 אלף ש"ח על שימוש של מספר דקות בסלולרי.

    בדקנו מה מציעות חברות הסלולר המובילות כמו גם חברות תקשורת אחרות.

    המנצחת הגדולה היא חברת גולן טלקום שמציעה כנראה את ההצעה האטרקטיבית ביותר למי שמבקש לטוס למרבית מדינות אירופה, להתקשר לישראל ולגלוש ביעד. החבילה של גולן טלקום עולה 99 ש"ח בלבד שתעניק שיחות יוצאות ונכנסות לישראל ומישראל כמו גם 6 ג'יגה של גלישה סלולרית. החיסרון הבולט הוא המחירים הגבוהים לשיחות בתוך המדינה שבה אתם שוהים בעצמה.

    חברת פרטנר מציעה מספר חבילות כאשר המינימאלית היא בעלות 99 ש"ח כאשר המחיר לכל דקה יוצאת ונכנסת היא 1.6 שקל וכך גם כל מגה גלישה. החבילה הבסיסית יותר מוצעת ב-299 כאשר כל שיחה נכנסת ויוצאת תעלה 0.30 אגורות. אולם חריגה מעבר לכמות הדקות תעלה יקר.

    בחברת סלקום תשלמו באופן חד פעמי 75 ש"ח לנסיעה, והעלות של שיחות נכנסות ויוצאות נעה בין 69 אגורות לדקה ל-1.9 בכפוף למדינה בה אתם שוהים.

    בחברת פלאפון התשלום החד פעמי הוא של 20 ש"ח כאשר כל דקה יוצאת ונכנסת תעלה לכם 2.5 ש"ח. לחילופין ניתן לבחור חבילה ב-70 ש"ח כאשר כל דקה תעלה 89 אגורות לדקה.

    למי שמבקש חבילות שיחות שיכללו גם שיחות בתוך היעד עצמו רצוי לבחור את אחת מחברות התקשורת המציעה אפשרות זו וכזו היא גם חברת סימזול.

    בארה"ב: החבילה כוללת שיחת ללא הגבלה לנייחים וניידים בארה"ב. שיחות ללא הגבלה לישראל לטלפונים נייחים ומספר ישראלי ואמריקאי על אותו כרטיס סים שמגיע אליכם לנייד בארה"ב. גלישה ללא הגבלה בארה"ב. מחיר החבילה 69 דולר לשבוע.

    באירופה: הסים הבינלאומי של סים זול מאפשר לכם לבצע שיחות מחו"ל לישראל במחיר הזול ביותר בישראל ללא חבילות ובלי חריגות. הסים הבינלאומי כולל שיחות מקומיות ושיחות לישראל במחיר של 0.48 ש"ח בלבד ומספר ישראלי ע"מ שתוכלו להמשיך ולקבל שיחות כאילו אתם בישראל.

    חברה נוספת שמציעה שירות לטסים לארה"ב היא TelAway שמציעה חבילה ללא הגבלה במחיר של 199 ש"ח לשבוע או 349 ש"ח לשבועיים.

    ואם אתם קצת יותר ספונטניים במרבית המקרים ההצעה המשתלמת ביותר היא רכישת חבילת פרי פייד במדינת היעד עצמה.



    0 תגובות